Nebuna salniku situose varikliuose, bent jau as tokiu nemates, o mates tikrai nemazai.. tas griovelis skirtas tepalo (kuro) uzsilaikymui.. ir tas tepalas atlieka, is dalies, salniko funkcija.. Kad sviecia kiaurai guolio apsaugą tai gerai
![Very Happy :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
reiskias idetas geras guolis kurio apsauga nesiliecia prie vidines aboimos ir netrukdo jam suktis..
Is tikruju tai labai sunku kazka tikslaus pasakyt kai nematai apie ka kalba eina, na bet galiu pasakyt kodel mano manymu per ten tau bega kuras.. Yra paprasciausiai isdiles karteris.. taip nutinka tada, kai nekeiti guoliu ilga laika (aisku as nezinau kiek laiko su tuo guoliu variklis dirbo).. guolis padyla, pasidaro per didelis skersinis (vertikalus) laisvumas ir velenas pradeda kabinti karteri ir taip po biski variklis "eina i kapus"...
![Very Happy :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
Tai cia tuo atveju, kai variklis neprisiurbia dulkiu ar zvyro.. o jei nutiko taip, kad oro filtras buvo nesandarus tai ir sudilo viskas greiciau nei priklauso.. Galima bandyt varikli gelbet poliruojant velena, bet tai padeda tik kada kai padile nedaug.. o jei sudrozta jau nepataisomai tai tave isgelbes tik naujas karteris ir velenas.. arba variklis.. nes dazniausiai labiau apsimoka pirkti visa varikli nei tas dalis..
Gera iseitis siuo atveju yra Valento pasiulymas - tai pastatyt guoli su guminem apsaugom.. Beveik visuose pigiuose kinietiskuose varikliuose taip padaryta, nes gaminant nereikia super tikslumo... Pas juos sudeti tokie guoliai grynai del karterio sandarumo... Taip, kad pradziai dek toki guoli.. gal pades..