RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai http://rcm.lt/ |
|
300DIY Vijų skaičius http://rcm.lt/viewtopic.php?f=18&t=1238 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | shellton [ 12 Kov 2006 19:29 ] |
Pranešimo tema: | 300DIY Vijø skaièius |
Autorius: | ReM [ 12 Kov 2006 19:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | shellton [ 12 Kov 2006 19:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Ned [ 12 Kov 2006 20:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Saviski vynuojau is 0.5 laido kiek tilpo. O tilpo 11.5 ar 12.5 viju. Labai linksmai sukasi. Beje, ne vienas as tokiu isvadu priejes. |
Autorius: | shellton [ 12 Kov 2006 20:41 ] |
Pranešimo tema: | |
O kaip dėl kaitimo ? |
Autorius: | Ned [ 12 Kov 2006 22:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Beveik, nekaista. Po 15 minuciu lakstymo su vintu 7x3 vos siltas |
Autorius: | shellton [ 13 Kov 2006 23:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Hmz , pervyniojau . Po 13 vijų 0,5 laidu . vistiek kaista. Gal ką ne taip darau .... ? |
Autorius: | extreme [ 14 Kov 2006 08:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Buvau suviniojess 5-6 vijas ir skraidziau shockflyeriu (su reduktoriumi), 7.4 v lipo. Viskas buvo gerai, variklis buvo tik siltas. |
Autorius: | Kestutis [ 14 Kov 2006 09:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | ReM [ 14 Kov 2006 10:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Gintaras [ 14 Kov 2006 20:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Pobandykite kolega su testeriu pamatuoti ar apvijos netrumpina viena i kita ar i korpusa ir ar vienoda visu apviju varza. Jei laidas nenaujas daznai buna kad vyniojant lakas skylineja ir laidas pradeda trumpinti tarp viju. Vat ir gaunasi per didele srove kuri kaitina varikli. |
Autorius: | Virginijus [ 14 Kov 2006 22:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Pagal mano matavimus 0.6mm x 11 apviju variklis ima apie 15A prie 10V. Taigi naudojamas galingumas 150W. Jei tarsime, kad NK yra apie 80%, tai ant korpuso issiskiria ne maziau kaip 30W. Sutikite, kad issklaidyti tokiai galiai reikia normalios ventiliacijos. Matavome to variklio temperatura 10min prie maksimaliu apkrovu. Temperatura pakyla iki 60 C. Jei korpusas neprapuciamas temperatura turetu buti aukstesne. Norint sumazinti kaitima, galima pakeisti reguliatoriaus TIMING'a. Nuo to taip pat pasikeis darbo rezimas. Kiek supratau, temperatura Shellton'ui pakyla iki kokiu 50 C. Tai nera labai daug. Pavyzdziui, kolektoriniams varikliams nuo temperaturos issilydo lituoti kontaktai ir niekas nesistebi. Labiausiai del temperaturos kencia magnetai, kurie greiciau issimagnetina. Visa kita nenukencia (bent jau iki 150-200 C, priklausomai nuo panaudotos izoliacines medziagos). |
Autorius: | shellton [ 14 Kov 2006 23:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Šiandien pabandžiau su mažesniu propu 5043 , pasukau 2/3 gazo apie 1 min. Varikliukas įkaista taip , kad rankai pasidaro "karšta " , bet laikyti galima. Varikliukas į lėktuvėlio korpusą nepaslėptas , pritaisytas išorėje, taigi turėtų aušintis. Šiaip dėl tokio kaitimo , tai gal ir nieko baisaus , net nžn , nes pirmas bekolektornikas ir neturiu su kuo palyginti . Visgi idomu kokia temperatūra jau pavojinga magnetukams ? Ryt gal reiks pamatuoti , kiek ryja srovės. Šiaip tai trauka su 7035 gavosi apie 500 g.[/img] |
Autorius: | extreme [ 14 Kov 2006 23:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Magnetai geriausiai gyvena iki 80 C . Jeigu su tokiu propu gauni tokia trauka tai manau variklis mato 12-15 amperu. Man atrodo nieko baisaus, skraidysi juk ne visa lika pilnu gazu (nors kas gali zinoti). |
Autorius: | ReM [ 14 Kov 2006 23:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |