Is tikruju tai esmes nekeicia kur jis gamintas.. klausimas ar tu jam rasi daliu kai kas nutiks...
nors gal ir rasi, nes neabejoju, kad viduriai bus nukopijuoti nuo kazkurio zinomo variklio..
Jei parasyta Japan tai japonijoj gal.. Pvz. japoniski "OS MAX" labai kokybiskai padaryti varikliai.. Aisku ju charakteristikos nera labai ispudingos, bet jie patikimi ir techniskai labai gerai pagaminti.. Ypatingai tai karburatoriai OS MAX geri.. labai jautrus ir tikslus.. kai ji isardai - supranti kodel jis tiek kainuoja..
Ir dar tau patarimas.. Koks bebutu tavo variklis, net jei jis ir naujas - isardyk ir isplauk.. Gerai apziurek, ar nera metalo dzindru viduj, atsargiai nuvalyk su deimantine maza dildele po metalo apdirbimo likusias uzvartas.. Ju tikrai bus, nes net Italu gamintojai ju palieka. Jos labai nedideles, bet yra..
pasiimk padidinamaji stikla ir apziurek cilindra - pamatysi.. isvales viska isplauk.. plovikli gali ir namu salygom susimaisyt.. 50% svaraus 98 benzino, 25% zibalo ir 25% acetono... as kartais naudoju toki.. isploves su ta trucizna visa varikli isskyrus guolius isplauk su FAIRY po tekanciu siltu vandeniu.. paskui viska atsargiai rink, tik gink dieve nenumesk stumuoklio ar cilindro ant zemes... rinkdamas patepk judancius mazgus su dar vienu misiniu 70% kompresorines alyvos ir 30% zibalo...
Ir nepamirsk palikdamas savo varikli (po pasivazinejimo) ilgesniam laikui isplauti ir patepti.. siuo atveju ardyt nereika.. variklis tarnaus zymiai ilgiau... Taip daryt reikia, nes nitrometanas eda aliumini, bronza ir nuo jo oksiduojasi plienas...