Norėčiau veteranų paklausti, koks bendras rišys tarp mano temoje išvardintų elementų.
Iki šiol maniau, kad su kiekvienu ESC taktu, pasikeičia duodama srovė į motoriuko laidus. Šiuo būdu, varikliukas turėtų pasisukti į sekančia poziciją. ESC gudriais algoritmais turėtų aptikti, kad varikliukas pasisuko ir pakeisti siunčiamą srovę, kad varikliukas suktusi žingsniu toliau.
Taip gaunasi, kad tam, kad varikliukas apsisuktų pilnai apie savo ašį, ESC turi kelis kartus pakeisti siunčiamas sroves į varikliuką (kiek tiksliai - priklauso nuo statoriaus dantukų ir aplink jį išdėstytų magnetukų skaičiaus ir poliškumo). Jei pasižiūrėsime į ESC taktinius dažnius, tai pamatysime, kad tie dažniai yra palyginti labai maži. Jei ESC dažnis tik 10khz, tai kokias maksimalias apsukas gali varikliukas išvystyti? O jei konstruočiau EDF modelį ir man reikėtų 40 000 apsisukimų per minutę, tai kaip parinkti tinkamą ESC (jei žiurėsime tik į taktinio dažnio reikšmę)?
_________________ Amþius: 27 metai.
Modeliai: Sparnai, lëktuvai, VTOL, laivai.
Labai patinka konstruoti, bet smagu ir skraidyti.
|