Dabar yra 22 Bir 2025 01:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 3cc vdv
StandartinėParašytas: 22 Bal 2007 11:14 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 06 Sau 2007 23:38
Pranešimai: 82


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: del variklio
StandartinėParašytas: 28 Bal 2007 10:06 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 10 Sau 2007 14:31
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: 28 Bal 2007 15:47 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 09 Gru 2006 14:56
Pranešimai: 513
Miestas: Rokiškis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: nu nezinau
StandartinėParašytas: 29 Bal 2007 21:22 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 10 Sau 2007 14:31
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: nu nezinau
StandartinėParašytas: 29 Bal 2007 23:57 
Model
Model
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Vas 2007 23:13
Pranešimai: 134


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 30 Bal 2007 00:31 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 10 Sau 2007 14:31
Pranešimai: 33
Miestas: Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 30 Bal 2007 10:07 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 06 Lap 2003 15:55
Pranešimai: 683
Miestas: VILNIUS

_________________
Lenktyniniai laivai:FSR V 3.5; FSR V 7.5


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 11 Geg 2007 07:05 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Bir 2004 15:00
Pranešimai: 1155
Preved,

Su variklio kaitimu esant per liesam misiniui viskas yra ganetinai paprasta - variklis tepasi tepalu, kuris yra degaluose. Esant liesam misiniui, be Valiuko minetu antriniu faktoriu, visu pirma groja mazas tepalo kiekis ir auksti variklio sukiai.

Perriebinus misini gero irgi nesitikek - pirma, variklis gali dirbti nepasiekes darbines temperaturos. Tai jam nesveika. Nesigilinsiu i ilgas ir nuobodzias teorijas, bet nesveika.
Antras smarkiai per riebaus misinio sukeliamas skausmas - "4 cycling" (anglu zargonas) arba lietuviskai "keturtakciavimas" - variklis persiurbia degalu kurie sudega tik kas antra darbini cikla. Tai nesunkiai galima pazinti ir "gurgiancio" garso aukstesniais sukiais (kazkiek primena F1 bolidu garsa kai dirba antipraslydimas arba siaip sukiu ribotuvas).
Toks misinukas drastiskai didina apkrovas svaistikliui - dyla ivores, po ko seka svaistiklio pasidalinimas i dvi ar daugiau daliu.

VDV automodeliui siulau isigyti IR termometra. Tikrai ATSIPIRKS.
A ir dar... kai keisi varikli biski patarimu yra cia:
http://www.cefx.net/tips/nitro/break-in/index.php

O siaip reguliavimo patarimai:
http://www.cefx.net/tips/nitro/tuning/index.php


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007