Dabar yra 17 Bir 2024 13:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 27 Kov 2010 15:45 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 27 Geg 2007 10:47
Pranešimai: 22
Miestas: Silute
Bėga kuras per guoly variklio toj pusėj kur smagratis yra. Nuėmus smagratį ir pasukus variklį matosi kaip sunkiasi kuras ar užsilikęs tepalas per salniką. Yra būdų sutvarkyti?

_________________
Kyosho DST


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 27 Kov 2010 18:43 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 06 Lap 2003 15:55
Pranešimai: 683
Miestas: VILNIUS
Salnyko toje vietoje nera, padety pataisytu naujas priekinis guolis su plastikine/gumine, bet ne metaline apsauga.

_________________
Lenktyniniai laivai:FSR V 3.5; FSR V 7.5


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 02 Bal 2010 17:36 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 27 Geg 2007 10:47
Pranešimai: 22
Miestas: Silute
O ten už guolio neturėtų būti salnikiukas guminis, nes ten griovelis tai yra korpuse? Guolis šiaip geras, tik per apsaugą kiaurai šviečia. Ir ar nebus blogai jei naujas guolis bus su apsaugom iš abiejų pusių?

_________________
Kyosho DST


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 03 Bal 2010 18:49 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Lie 2009 13:48
Pranešimai: 93
Miestas: Kaunas
Nebuna salniku situose varikliuose, bent jau as tokiu nemates, o mates tikrai nemazai.. tas griovelis skirtas tepalo (kuro) uzsilaikymui.. ir tas tepalas atlieka, is dalies, salniko funkcija.. Kad sviecia kiaurai guolio apsaugą tai gerai :) reiskias idetas geras guolis kurio apsauga nesiliecia prie vidines aboimos ir netrukdo jam suktis..
Is tikruju tai labai sunku kazka tikslaus pasakyt kai nematai apie ka kalba eina, na bet galiu pasakyt kodel mano manymu per ten tau bega kuras.. Yra paprasciausiai isdiles karteris.. taip nutinka tada, kai nekeiti guoliu ilga laika (aisku as nezinau kiek laiko su tuo guoliu variklis dirbo).. guolis padyla, pasidaro per didelis skersinis (vertikalus) laisvumas ir velenas pradeda kabinti karteri ir taip po biski variklis "eina i kapus"... :)
Tai cia tuo atveju, kai variklis neprisiurbia dulkiu ar zvyro.. o jei nutiko taip, kad oro filtras buvo nesandarus tai ir sudilo viskas greiciau nei priklauso.. Galima bandyt varikli gelbet poliruojant velena, bet tai padeda tik kada kai padile nedaug.. o jei sudrozta jau nepataisomai tai tave isgelbes tik naujas karteris ir velenas.. arba variklis.. nes dazniausiai labiau apsimoka pirkti visa varikli nei tas dalis..
Gera iseitis siuo atveju yra Valento pasiulymas - tai pastatyt guoli su guminem apsaugom.. Beveik visuose pigiuose kinietiskuose varikliuose taip padaryta, nes gaminant nereikia super tikslumo... Pas juos sudeti tokie guoliai grynai del karterio sandarumo... Taip, kad pradziai dek toki guoli.. gal pades..

_________________
Lietuvos Laivų Modelių Sporto Federacija
FSR-V-3,5
FSR-V-3,5-St.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 03 Bal 2010 21:26 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 27 Geg 2007 10:47
Pranešimai: 22
Miestas: Silute
Nemanau kad galėjo karteris susidėvėti nuo 3-4 litrų kuro (tiek jo tesunaudojau nuo NAUJO). Tiesa matosi ant veleno mikroskopiniai įbrėžimai.
Kadangi važinėju pakankamai dulkėtomis sąlygomis reiktų oro filtro geresnio turbūt, ne vien tos kempinėlės

_________________
Kyosho DST


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 03 Bal 2010 22:51 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 14:51
Pranešimai: 15
pirmoi eilei butu suraize stumoklio cilindro pora jei butu prilinde siuksliu i motora , ir zvake butu sudegus . karterio viduje visada buna spaudimas , kad kura paduoti i cilindra . tuo paciu kura paduoda i guolius , kad suteptu juos .


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 09 Bal 2010 10:41 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 27 Geg 2007 10:47
Pranešimai: 22
Miestas: Silute
Tai kaip vis dėlto reiktų daryti įdėjus naują guolį: jį dėti su abiem apsaugomis (tada būtų geresnis sandarumas), ar vieną išimti, kad guolis teptųsi?

_________________
Kyosho DST


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kyosho vdv kuras bėga per guolį
StandartinėParašytas: 09 Bal 2010 13:21 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Lie 2009 13:48
Pranešimai: 93
Miestas: Kaunas
Išimk viena is vidines puses.. ir bent jau as isplauciau ta tirsta, gamyklini tepala kuris bus guolyje.. o kai rinksi patepk ji skystu, svariu tepalu.. As visus judanciu mazgus (guolius, velena, svaistiklio virsu ir apacia, pora..) surinkinedamas varikli tepu su kompresorine alyva..
Taip sveika daryti del to, kad kartais nutinka taip jog variklis tik ji uzkurus "uzsisuka".. t.y. per neatiduma buna per liesas ar skyle per daug atidaryta ir gali ka nors uzvilkt, nes kure esantis tepalas dar nebus spejes patept ten kur reikia... cia sekundziu daliu reikalas..
kai variklis jau sureguliuotas tada kitas reikalas, tada kuri be baimes, nes ten lieka tepalo arba buni patepes po isplovimo... nu zodziu...

_________________
Lietuvos Laivų Modelių Sporto Federacija
FSR-V-3,5
FSR-V-3,5-St.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007