Tas radijo karburatorius yra nuo masineles, bet jis ne pilnai surinktas ir uzdetas bile uzdet kazkaip..
![Very Happy :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
uzmauta ant variklio ta vieta kur turetu but gazo trauke ir detis kuro misinio kieki reguliuojanti sklende..
![Very Happy :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
nera ten jokio oro isiurbimo su dviem skylem, viena skyle (ta kugine) - taip, skirta oro isiurbimui, o kita skyle turetu jungtis su varikliu..
Siaip jei viduje viskas atrodo normaliai tai pradziai ta varikli reikia pamerkt i benzina isardzius ir palaikyt kokia savaite, nes ten viskas bus uzstenge... Pamirkius isplaut su dantu sepeteliu.. gali tuo paciu benzinu... isplovus manau dings tas ziedas ir nekels stumuoklis gilzes ii virsu... Jei visvien klius, galima viska sutvarkyti su prityru ir almazine pasta.. tik klausimas ar verta..
![Very Happy :)](./images/smilies/emoticon-0100-smile.gif)
Kaip veikia radijo karburatorius paieskojes rasi forume tikrai..
O tas variklis yra (ar buvo) skirtas kordiniams auto ar aviamodeliams... Prie jo nepriklauso joks radijo bangomis valdomas karburatorius.. kas liecia kuro misinio paemimo sistema tai pas sita varikli viskas yra.. yra ranka reguliuojama adata ir stuceris kuro pajungimui.. ten daugiau nieko neturi buti.. Numesk ta aliuminio gabala (radijo karburatoriu) nuo variklio dangtelio ir turesi toki varikli koks jis turi buti sukomplektuotas..
MDS1.5D.JPG [77.77 KiB]
Dar neatsisiųsta
Cia yra perdarytas MDS 1,5D idetas i kordini aeromobili.. Nutekintas karteris, istekinta kita degimo kamera (nera kompresijos varzto) ir padarytas naujas difuzeris (karburatorius).. taip padarytas jis veikia ir gan neblogai, o su standartine plienine galvute ji sunkiai sekasi net uzvesti, nes jinai paprasciausiai nesandari...