Hm... na aisku, kazkaip nepagalvojau, kad pas keturtakti daugiau gumu.. Matai kol kas man teko tik vienam 2T variklyje sutikti silikona.. tai Novarossi.. jie ji deda i veleno praputimo skyles kampa kuro misinio patekimui pagerinti i karteri.. nu as sutinku, kad tai duoda naudos, bet kodel silikonas tai niekaip nesuprantu.. zodziu as ji iskrapsciau ir padariau kitaip, kad galeciau bet kada gerai isplauti varikli.. nes tas silikonas jau buvo atitrukes, gerai, kad laiku pastebejau..
Kalbant apie 4T varikli iseiti rasti bus ne taip lengva, nes neaisku kas per gumos ten sudetos.. jei silikonines tai benzino grieztai negalima, nes isbrinks ir ismest reiks, nes negrizta atgal... jei juodos, atsparios chemiskai, tai galima plauti viskuo, svarbu, kad jos ilgai nemirktu.. ilgai mirkinant juodos irgi brinksta, arba kieteja priklausomai nuo gumos ir skyscio kuriame mirksta...
Zodziu apibendrinant, pasakysiu kaip daryciau as..
As po sezono varikli maksimaliai isardyciau nuimciau visas gumines tarpines ir salnikus ir plauciau benzine arba benzino tirpale kuri pats gali susimaisyti... 50%benzino, 25%zibalo ir 25 acetono... maisoma todel, kad padirbusio variklio viduje yra cheminiu junginiu kurie tirpsta arba tik benzine arba acetone... o zibala pilam del to, kad pagerinti to "ploviklio" skvarbuma...
Po sito plovimo butu gerai viska neutralizuoti su sarminiu skysciu tam naudociau "Fairy", dantu sepeteli ir sepeteli skirta dantu kabiu (breketu) valymui... juo labai patogu isvalyti siaurus tarpus... po viso sito viska dziovinam ir sutepant atskiras dalis renkam...
Gal ir skamba viskas labai sudetingai, bet taip priziurimas variklis tarnaus ilgiau..
Man tik kyla klausimas kodel keturtakciui varikliui pili kura su 15% Nitrometano..?
As pagalvociau apie kura be nitro..
pasimaisytum metanola su sintetiniu tepalu, o ne su ricina - nebutu nagaro..
Nebutu nitrometano-nebutu rugsties ir nebutu rudziu..
reiktu tik suspaudimo laipsni padidint ir viskas..
Nu cia spresti tau..