Nesu 100% tikras, bet manau cia distanciniam zvakes kaitinimui skirta netikra zvake "remote dummy plug". Tu ja prisisuki kur nori, bet laidu sujungi su normalia zvake, kad kurdamas tarkim lektuva nenusikapotum nagu. Cia linkas situ reikalu:
http://www.radicalrc.com/shop/?cart=3508403&cat=223&O apie pastovu kaitinima... tai yra ne zvakes (zvakes naudojamos standartines ar kugines), o iranga toms zvakems kaitinti, kuri naudoja tavo imtuvo viena kanala.. t.y. tu reguliuodamas "gazus" reguliuoji itampa kuria gauna zvake. Gazus numeti - zvakei paduodama daugiau sroves, jinai kaista labiau, pasidaro ankstyvesnis degimas ir sumazeja galimybe uzgesti.. Kai duodi daugiau gazo, viskas atvirksciai - zvakei paduodama maziau sroves, degimas velyvesnis... Aviamodeliuotojai sako, kad jiems tai labai reikalinga ir svarbu, kadangi as nezinau visu skraidymo ypatybiu tai daugiau pakomentuoti negaliu. Suprantu tiek, kad labai smarkiai sumazeja uzgesimo galimybe ore ir pagereja variklio sukimo momentas visuose darbo rezimuose t.y. tiek esant maziems sukiams, tiek dideliems. Dar vienas pliusas, kad nereikia zvakes atskiro pakaitintojo - viskas jau pajungta, tu tik jungtuka ijungi ir zvake jau kaista.
Cia kazkas tokio,
http://www.sloughrc.com/asp/default.asp ... =HE50H11-1bet galima schema radus pasidaryt ir paciam, cia juk itaisas panasus i greicio reguliatoriu tik, kad sroves mazesnes vaiksto.
Galima naudoti ir pastovu kaitinima, pajungus prie zvakes tokios talpos akumuliatoriu, kad uztektu pasiskraidymui ar pasiplaukiojimui ar pasivazinejimui.. Kaitinama zvake ryja apie 4-5 amperus, tai galima pasiskaiciuot kokios talpos akumo reikes priklausomai nuo laiko..
Pastovus kaitinimas irgi gerai kai nera poreikio super aukstiem sukiam, tada numetus gazus didesne tikimybe, kad neuzgesi...