RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai http://rcm.lt/ |
|
Akumuliatoriai http://rcm.lt/viewtopic.php?f=16&t=325 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | ReM [ 05 Spa 2004 09:15 ] |
Pranešimo tema: | Akumuliatoriai |
Gal kas galit pasakyti, kiek jums laiko akumuliatoriai? Turiu omenyje kiek pakrovimų-iškrovimų atlaiko. Mano, atrodo, jau baigia nusibaigt. Buvo apie 50 pakrovimų. Mažoka. ![]() ![]() Akumuliatorių kraudavau 1C arba 0,5C srove. Po skridimo jis būna labai įkaitęs, rankose išlaikyti neina. Kiek prisimenu, pradžioje taip smarkiai nekaisdavo... Ar jis turi taip kaisti? |
Autorius: | Saulius [ 05 Spa 2004 11:53 ] |
Pranešimo tema: | |
zinai kur beda gali buti..:idea: ne akume o variklyje... pabandyk sutepti variklisiaip jai tu 50 kartu kroviai ir tiek skridai varikliui daugoka manau.. jo kolektorius apsinesha bet jai keitei varikli vistiek geiau sutepk nes jai variklyje yra pasiprieshinimas koks tai tada jis daugiau valgo o kai daugiau valgo tada akumai greiciau nuseda ir kaista.. Aisku ir netraukia variklis jai pasipriesinimas.. Cia mano nuomone kas gali buti.. [ as neisitikines , bet patikrink] |
Autorius: | ReM [ 05 Spa 2004 14:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Man buvo mintis, kad kaltas gali būti variklis. Bet sukasi jis lengvai, o va kaip kolektorius laikosi tai klausimas... Dar buvo pastebėtas toks dalykas - vienu metu buvo pradėję netraukt, bet po keletos skridimų atsitaisė. Reikės išsiardyt variklį ir pažiūrėt kas ten darosi... Tada kyla kitas klausimas: koks šių variklių resursas? Pas mane GWS variklis. Kiek žinau tai ne pats geriausias... ![]() |
Autorius: | Kazimieras [ 05 Spa 2004 14:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Reikia nepamirshti ir kito fizikinio proceso, kuris vyksta variklyje. Prie 150 laipsniu Celcijaus variklio pastovieji magnetai pradeda negrizhtamai ishsimagnetinti. Tai variklio trauka irgi labai sparchiai mazhina. Beje, kai ash skraidzhiau be reduktoriaus ir su uzhdarytu varikliu korpuso viduje, tai mane perkaitimo problema nuolat persekiojo. |
Autorius: | Kazimieras [ 05 Spa 2004 14:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Beje, kad akumai parejo, tai tikimybe irgi labai didele. Vidaus varzha dideja, kaista, sroves nebeduoda. |
Autorius: | ReM [ 05 Spa 2004 18:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklį išsiėmiau, pažiūrėjau, bet neradau prie ko prikibt. Niekas nesudilę, sukasi laisvai. Perkaitimo irgi negalėjo būti. O akumuliatorius po skrydžio būna įkaitęs labai stipriai, rankose išlaikyti neina. Þodžiu greičiausiai akumuliatoriui amen. ![]() Bet kiek akumuliatorius turėtų laikyti? Gal jam labai kenksmingas krovimas 1C srove? Gal kraunant 0,1C laikytų geriau? Kokios gali būti tokio greito nusibaigimo priežastys? |
Autorius: | Saulius [ 05 Spa 2004 19:16 ] |
Pranešimo tema: | |
akumui 50 gal dar nieko nebutu jai krautum sveikai tipo jai talpa 700ma ir krautum 70MA o kai krauni tiek duodamas tai aisku bet zinok 50 krovimu akumui jau daug.. ir varikliui daug.. nu bet aisku tie varikliai gan patikimi vat kur mes laivuose naudojam 500 tipo tai keli plaukimai ir ragas buna |
Autorius: | ReM [ 05 Spa 2004 19:51 ] |
Pranešimo tema: | |
50 krovimų daug? Bet juk šiaip akumuliatoriai išlaiko daug daugiau. Bent jau paprasti akumuliatoriai. Įdomu, kiek reiškia tas 1C krovimas... Kas seniau skraidot pasidalinkit patirtim. Kaip kraunat, kiek krovimų išlaiko? |
Autorius: | golfietis [ 05 Spa 2004 20:44 ] |
Pranešimo tema: | |
1C tai srove lygi akumo talpai - jei tavo akumai 700 mAh, tai 1C bus 0.7 A |
Autorius: | ReM [ 06 Spa 2004 07:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Aš neaiškiai paklausiau... Kas yra 1C puikiai žinau. Mane domina kiek toks krovimas kenksmingas akumuliatoriui?.. |
Autorius: | Gintaras [ 06 Spa 2004 08:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal akuma nuvarginai dakraudinedamas. Kas 3-4 kartus reiketu leto iskrovimo ir pakrovimo ciklo. Tipo uzstatai 0,1C ir palieki parai. Aisku neaisku koks gi pas tamsta pakrovejas? Jei ne automatinis - atstatymui susirask normalu. Cia turejasu toki atveji: gavau po metu gulejimo pavargusi akuma NiMh2300 - tai pradziai pasikraudavo iki 400mA. Po 4 letu ciklu atstaciau iki 2400 . O del itampos matavimo - nelabai tikslus diagnostikos budas. Nes tas pats rezultatas gali gautis pajungus silpnai pakrautus akumus , padevetam varikliui siurbiant per didele srove is akumu arba kai nuduso viena ar kelios bankes akuuliatoriuje. Ar yra blogu bankiu gali suzinoti nulupes izoliacija ir atskirai pamataves itampa kiekvienoje bankeje. Neturetu skirtis daugiau kaip 0,2V. |
Autorius: | ReM [ 06 Spa 2004 12:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Pakrovėjas pas mane savos gamybos. Kadangi užsiiminėju elektronika - tai ne problema. Kad jis veikia teisingai aš esu įsitikinęs. Tik va su ta krovimo srove nelabai aišku... Visgi įtariu, kad 1C jam ne į sveikatą... Pabandžiau dabar iškrauti su 0,6A srove. Atlaikė 45 min. Įtampa nukrito iki 8V. Akumuliatorius nebuvo tik ką pakrautas, šiek tiek buvo eksperimentuota su varikliu. Reiškia su jo talpa viskas ok. Bet didelės srovės duoti jis jau visai nesugeba. Nuo 5A įtampa krinta iki 6V. Po kiek laiko ir iki 5V. Bet man dabar dar viena mintis kilo. Juk jei įtampa nukrinta žemiau 1V bankei (o gal 0,9V, nes čia vieningos nuomonės nėra), tai reguliatorius privalo išjungti variklį. Bet neišjungia... Kažkas čia ne taip... Jei išjungtų kaip priklauso, tai skristi visai nebūtų įmanoma, nes vos davus visą gazą variklis išsijungtų. Bet taip nėra... Reikės šitą dalyką patikrinti, gal kaltas reguliatorius, kuris leido akumuliatoriui išsikrovinėti iki neleistinos įtampos... |
Autorius: | Gintaras [ 06 Spa 2004 14:20 ] |
Pranešimo tema: | |
Kai savadarbis pakrovejas tikrai geras, o firminis reguliatorius blogas - nelabai ka bepatarsi. :prayer: . Pigiau pirkti naujus akumus ir varikli arba pasidaryti paciam ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | ReM [ 06 Spa 2004 15:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Gintaras [ 06 Spa 2004 19:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |