Na, nors pridaužęs esu tą savo 450tuką nesuskaičiuojamą galybę kartų, ir remontuotas nemažai, bet traumų ir tokių nesusipratimų išvengt visada pavykdavo... Kad to nebūtų, visada reikia:
* Įsitikinti, ar imtuvas "pribindintas" prie pulto su 0 throttle kanalo reikšme;
* Nusistatyti pulte Throttle Hold funkciją, ir ją visada aktyvuot prieš pajungiant prie sraigtasparnio akumuliatorių;
* Visada pirma įjungti pultą, vėliau sraigtasparnio akumuliatorių, ir išjungti pirma sraigtasparnio akumuliatorių, o tik po to pultą, nepaisant to, FM ar GHz aparatūra;
* Ieškant vibracijų kilmės, visada nusiimt pagrindines mentes, flybar menteles, uodegos menteles;
* Namuose nedaryti jokių gyro jautrumo reguliavimų, menčių trekinimo;
* Asmeniškai aš, NEREKOMENDUOJU daryt kokių nors bandymų, kai sraigtasparnis tvirtai prisukamas/prisegamas prie kažkokio tai stendo. Neduokdie neatlaikys slidžių laikikliai... ;
Štai toks būtų mano požiūris į tokius dalykus. Ir kol kas, tai man padeda išvengti bet kokių nemalonių situacijų