Aš irgi blaškiausi tarp Easyglider ir EasyFly.
Vis tik pasirinkau Easyglider.
Mano pastebejimai po surinkimo ir poros dienu skraidymo:
1. Labai aiskios surinkimo instrukcijos. Lyginant su anksciau surinkinetu Graupner Fascination biplanu, Easyglider instrukcijos - idealios. Nera dviprasmisku vietu, paveiksliukai geros kokybes ir aiskus.
2. Surinkimas paprastas ir greitas.
3. Is sklandytuvo dezes nesunkiai pasidariau transportavimo deze. Labai pravercia jei neturi miniveno.
4. Nesunkiai ir gan greitai issiardo. Isemimas is dezes, surinkimas ir paruosimas skrydziui uztrunka apie 5 minutes. Surinkimas po skrydzio - apie 2 minutes.
5. Surinktas ir sudetas i transportavimo deze turetu laisvai tilpti i bet kokia lengvaja masina. Maniskiame Citroen XM'e dedu i gala ir ten dar lieka vietos dviems keleiviams.
6. Maloniai nustebino tai, kad net padarius motorizuota versija, sklandytuvo sparnu ikrova gavosi apie 18-19 g/dm2. Is viso sveria apie 780 gramu su varikliu ir lengvu 500mAh LiPo akumuliatoriumi. Taciau sklandymui antvejyje tokio akumuliatoriaus uztenka visam pusdieniui, gal net ir dienai uztektu.
7. Lengvai galima pridurti balasto i sparno tvirtinimo vamzdi. Praverte praktikoje. Siandien ir vakar skraidziau antvejyje pridejes apie 100 gramu balasto (780 g. + ~100 gramu balasto).
8. Antvejyje manevruoja gerai - galima sekmingai isvengti parasparniu
Taciau oro kautynese nelabai tiks. Nera jis labai greitas. Nors, dar pridejus pora simtu gramu balasto pagreitetu.
9. Aerodinamine kokybe gera. Galima laisvai sklandyti tada, kai parasparniai neskrenda, nes jiems per silpnas vejas. Lygiai taip pat galima sklandyti, kai parasparniai neskrenda nes jiems per stiprus vejas
Sklandyti galima tol, kol nenusala pirstai ar nepaskausta sprandas.
10. Tikrai labai atsparus. Jau turejau viena neplanuota tupima i medi. Ir nieko. Tik keli nezymus ibrezimai. Viena karta nusileidau negraziai and asfalto, viena karta vaikas uzlipo ant uodegos. Irgi nieko. Kitaip tariant beveik nemirtingas. Uzmustu ji tik status kalimas i zeme, turbut.
11. Krypties vairas per mazas. Esant stipresniam vejui sklandytuvas i krypties vaira beveik nereguoja. Is principo krypties vairas pravercia tik manevrams tupiant.
12. Eleronais valdosi daug geriau, taciau sudetingu akrobatiniu triuku tiketis neverta.
Kaip elgiasi pilnai elektrifikuotas - nezinau. Sklandau su idetu varikliu, taciau be propelerio (sulankstomas propeleris is Honkongo dar keliauja).